top of page

Naše akce 

Připravujeme semináře, webináře,
diskuse s odborníky
a konference  

Zanechte nám svůj e-mail a my Vás budeme pravidelně informovat o všech novinkách, termínech a možnostech přihlášení.

Teď už vám neuteče ani jedna akce! 

Novinky z projektu RNE 2024
boj o pozornost foto.png

Seminář

Marketing a prodej pro menší a střední firmu
Jednodenní seminář 

24. 7. 2024       Praha 
27. 8. 2024       Brno

prezenčně (počet účastníků omezen)

Marketing a prodej v menších firmách musí být šikovnější a efektivnější, než ve velkých firmách.

Malé firmy jsou velice rychle potrestané za nefunkční marketing a prodej a někdy hledají inspiraci v úspěšných velkých firmách. Ale to nemusí fungovat vždy a hlavně u firem, které neprodávají koncovým zákazníkům, ale prodávají jiným firmám.

Hlavní témata:

  • Co musí dělat menší firma v marketingu a prodeji, aby přežila? 

  • Jak nastavit prodej a marketing v menší firmě?

  • Jak budovat značku a zbytečně nevyhazovat peníze?

  • Jaké jsou nejčastější chyby menších firem v marketingu a v prodeji?

  • Jak vést marketing a prodej v technických oborech?

  • Jak poznat, na co zákazníci budou tzv. „slyšet“?

  • Jak se nedostat do pasti, která může zničit prodej i marketing?

Komu je seminář určen?

Majitelům malých a středních firem a všem klíčovým pracovníkům, kteří mohou ovlivnit marketing a prodej ve firmě.

Přednášející Martin Staněk

Cheerful marketing people brainstorming_

Webinář

Proč nepodceňovat sílu marketingu a jeho nástrojů

21. 8. 2024
10.00 - 13:00

online 

Ve spolupráci s mediaplanet pro vás připravujeme webinář. 

EXKURZE LAVARIS 59.png
Návrh bez názvu (14).png

Exkurze

Jak recyklovat s pomocí nových technologií 

5. 9. 2024
10.00 - 13:00

prezenčně

Zveme vás na jedinečnou exkurzi do firmy LAVARIS s. r. o. 

LAVARIS je přední česká společnost v oboru recyklačních technologií působící na českém i světovém trhu.

V LAVARIS používají mlecí systémy a recyklační linky využívající technologie redukce velikosti se úspěšně používají v mnoha průmyslových odvětvích: sklo, minerály, stavební materiály, plasty, guma, chemikálie, dřevo.
Stroje Lavaris jsou energeticky účinnější než u naší konkurence a fungují za standardních výrobních podmínek. Vysokorychlostní mlecí systémy pracují při okolní teplotě.


"Jako jednička v recyklaci materiálů, jako je sádra, plasty a beton, věříme v propagaci chytrých recyklačních návyků s cílem dosáhnout dlouhodobých výsledků."  

Pro koho je akce určená: 

  • pro majitele firem zajímající se o implementaci udržitelných řešení ve svých firmách a zahrnutí inovativní technologie pro zlepšení recyklačních procesů

  • pro majitele, technické pracovníky, specialisty, kteří řeší jak naložit s odpadem z výroby a chtějí ekonomicky naložit s různými typy odřezků, zbytkových nebo zmetkových produktů

  • majitele stavebních firem

  • majitelé a provozní ředitele výrobních podniků a sléváren

  • technické pracovníky  

Program

9:45 Příjezd a registrace


10:00 - 10:30 Uvítání ředitelem společnosti, prezentace firmy


10:30 - 12:30 Seminář:

  • představení inovativních technologických principů

  • jaké materiály a co všechno lze opakovaně zpracovat

  • zpracování zbytkových materiálů nejen z výroby

  • způsoby mletí

  • následné využití recyklátu v praxi

  • oslovení mladých talentů jako budoucích zaměstnanců

  • vývoj recyklačních strojů a technologií

  • úspěchy

12:30 – 13:00 Prohlídka výrobních prostor, praktická ukázka strojů, recyklátů a možnost si vše osahat


13:00 Závěr akce 

Kapacita je omezena na 10 osob. 

Convention_edited.jpg

Konference 

Téma Q4 ENERGIE DO PODNIKÁNÍ V DIGITÁLNÍ ÉŘE

4. 12. 2024

prezenčně

Na konferenci se budeme věnovat:

Jak na zvyšování kybernetické bezpečnosti malých a středních firem? Jak mohou podniky využívat digitální transformaci a nové technologie k tomu, aby se přizpůsobily rychle se měnícímu obchodnímu prostřed a získaly konkurenční výhodu? 

Kapacita je omezena na 100 osob. 

PROBĚHLÉ AKCE 

Networking Event_edited.jpg

Seminář

Restart firmy - nový impuls k růstu a s tím i související úskalí.

12. 6. 2024
14:00 - 17:00

prezenčně

Zveme vás na seminář pořádaný ve spolupráci s CAIM, přední českou organizací, která sdružuje interim manažery, zprostředkovatele a zájemce o interim management v České republice od roku 2010.

Seminář proběhne formou panelové diskuse s odborníky a od 16 hodin proběhne networking. 

Přijďte diskutovat s panelisty a inspirovat se zkušenostmi druhých.

Hosté diskuse: 

Mgr. Dana Jurásková Ph.D., MBA, je česká manažerka, politička a vysokoškolská pedagožka. Má více než 20 let zkušeností s řízením zdravotnických zařízení vlastněných státem, naposledy VFN Praha a krizovým řízením při stabilizaci soukromých lázní (Konstantinovy Lázně), které doposud řídí. V pedagogické činnosti se zaměřuje na urgentní medicínu.

V současnosti řídí akciovou společnost Léčebné lázně Konstantinovy lázně.
 

Ing. Tomáš Frýbert, manažer a majitel skupiny firem (Sindat) spojil nejdříve svoji profesní kariéru s mezinárodní společností Siemens, kde působil 14 let na pozicích v oblasti financí, business developmentu, logistiky a to v obchodní i výrobní části. Následně v rámci mezigenerační změny převzal rodinné firmy skupiny Sindat, kde v covidové době a následně i energetické krizi řešil transformaci těchto podniků do funkčního celku. Aktuálně je jeho skupina firem aktivní v oblasti technického textilu a fotovoltaiky.
 

Ing. Dalibor Petrů, Ph.D., MBA má více než 20 let zkušeností v sektoru podnikových financí. Působil jako poradce v poradenské společnosti a následně ve vysokých pozicích ve finančních odděleních (včetně CFO) v nadnárodních koncernech (Lidl, Strom Telecom) i menších a středních podnicích (např. Megafyt). V posledních letech se věnuje poradenství a interim managementu.
 

Ing. Ladislav Novák má více než 30 let zkušeností v oblasti řízení. Specializuje se na oblast řízení v mimořádných situacích. Oborově se hlavně jedná o výroby, investiční aktivity, služby, trading, investiční celky. Pracoval na projektech po celém světě, například pro společnost Škoda Praha, nebo ADAST Adamov, celkem v 34 zemích.
 

Ing. Ján Dolejš se zabývá změnovým, projektovým a krizovým řízením. Působí i jako konzultant a mentor. Zaměřuje se na zvyšování výkonnosti firem prostřednictvím posilování firemní kultury, změnou postojů zaměstnanců nebo úpravou procesů.
Pracoval pro soukromé i nadnárodní společnosti v IT, telekomunikacích IBM, Eurotel), strojírenství, rizikovém kapitálu (Khypo) a hotelnictví (VELAA Private Island, ZURI). Mezinárodní zkušenosti získal na Maledivách a v Africe – na Zanzibaru.
 

 Moderuje:
Ing. Jana Dronská, MBA, která se specializuje se na Public Relations a komunikaci. Působí jako mediální zástupce a poradce pro několik průmyslových firem, ale má zkušenosti i ve státním sektoru. Po dlouholeté práci ve zpravodajství České televize se rozhodla pro dráhu „na volné noze“ v roce 2013. Mimo jiné byla tiskovou mluvčí ocelářského podniku ArcelorMittal Ostrava nebo ministra průmyslu a obchodu.

Kapacita je omezena na 30 osob. 

Návrh bez názvu - 2024-04-30T160106_edit
DSC00317_edited.jpg

STROJÍRENSKÁ INSPIRACE

Veletrh automatizace

5. - 6. 6. 2024

prezenčně

Na 2 denní veletrhu automatizace se můžete těšit na bohatý program plný přednášek, rozhovorů a diskuzí, které proběhnou přímo na výstavní ploše. Ať už se budete zapojovat do živých akcí nebo si budete chtít přehrát nahrávky, nemusíte se trápit rozhodováním, zda opustit zajímavý rozhovor či promarnit přednášku.

Veletrh automatizace je ideálním prostředím pro propojení účastníků a budování nových vztahů. Možnost cíleného networkingu zaručuje výměnu zkušeností a know-how nejen mezi vystavovateli, ale i mezi návštěvníky samotnými.

Nabídka inspirace na veletrhu se neomezí jen na oblast strojírenství. Přináší široké spektrum nových myšlenek a trendů, které mohou inspirovat a obohatit jakékoliv průmyslové odvětví.

Pro členy AMSP ČR je  na Veletrh automatizace zajištěn volný vstup po zadání slevového kódu. Kód na vyžádání. 

close-up-environment-sign-collection.jpg
Convention_edited.jpg

Konference

Podniková ekologie a udržitelnost

30. 5. 2024
od 9:00 - 17:00

prezenčně/online
Hotel Olympik ****
Sokolovská 138, Praha 8

Druhý ročník konference kombinující témata podnikové ekologie a udržitelnosti. Letos se zaměříme na zajímavé příklady z oblastí ESG, uhlíkové stopy, zelené energetiky též v kombinaci s provozní praxí podniků. Průmyslová ekologie bude mít zastoupení v nejpalčivějších tématech odpadového hospodářství, chemických látek a směsích, bateriích nebo přepravě nebezpečných věcí v kontextu aktuálně platné legislativy. U řečnického pultu se vystřídají poradci, auditoři ISO, podnikoví ekologové, zástupci kontrolních orgánů státní správy a další renomovaní odborníci. Přijměte pozvání k načerpání inspirace z různých odvětví, připomenutí povinností nebo diskusi ve foyer u dobré kávy.

Pro koho je konference určena? Pro podnikové ekology, poradce, EHS specialisty, manažery ISO, vodohospodáře, management odpovědný za environment, odpadové hospodáře, ESG konzultanty, projektové manažery a další profesionály z řad udržitelnosti a průmyslové ekologie.

Přednášející: 

Pavlína Kulhánková, Ministerstvo průmyslu a obchodu 
Zdeněk Fildán, ENVI GROUP, s.r.o.
Petr Kratochvíl, ECOBAT s.r.o.
Jakub Vít, Ernst & Young Audit, s.r.o.
Jiří Jeřábek, ENVIROS, s.r.o.
Katarína Kajánková, FŽP UJEP
Matej Krušpán, Rezolv Energy s.r.o.
Miroslav Kubásek, Ukliďme Česko
Žaneta Ťopková, ENVI-PUR, s.r.o.
Marika Gringelová, TEBO, a.s.
Jan Pavlík, ASIO TECH, spol. s r.o.
Lukáš Žaludek, EnviWeb.cz
Monika Šrubařová, Sources Matter s.r.o.
Ondřej Martínek, APPE

15 % sleva pro členy AMSP ČR

Korici kominy_edited.jpg
Conference_edited.jpg

Konference

Hospodaření s energií ve firmách - Podniková energetika na cestě k dekarbonizaci

23. 5. 2024
od 9:00 - 17:00

prezenčně/online
Hotel Olympik ****
Sokolovská 138, Praha 8

Program konference se zaměří na tato témata: 

 

  • Evropská energeticko – klimatická politika a její dopady do praxe firem

  • Nová energetická legislativa (LEX OZE II a III, nová tarifní struktura a další)

  • Aktuální situace na energetickém trhu

  • Zavádění energetického managementu, ISO 50001

  • Financování energeticky úsporných projektů

  • Fotovoltaika–vyplatí se realizovat FVE projekty?

  • PPA projekty, zelené certifikáty

  • Podniková energetika a její role v procesu udržitelnosti (ESG, uhlíková stopa)

  • Inovace v podnikové energetice

  • Projekty na snížení spotřeby energie, co se vyplatí, jak je financovat a realizovat? 

  • Vodíkové technologie a jejich uplatnění v průmyslu

 

Přednášející:

  • René Neděla, Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
    Marián Belyuš, Energetický regulační úřad
    Petr Jonáš, ČEZ, a.s.

  • Matej Krušpán, Rezolv Energy, s.r.o.

  • Jiří Gavor, ENA, s.r.o.

  • Pavel Doucha, Doucha, Šikola advokáti, s.r.o.

  • Tomáš Seidl, DATEX Control Systems, s.r.o.

  • Radek Pollák, Komerční banka, a.s.

  • Jiří Hájek, ORLEN UniCRE, a.s.

  • Libor Prouza, jednatel, Loyd group. s.r.o.

  • Pavla Rybolová, Knauf Insulation

  • Petr Bílek, Plzeňský Prazdroj

  • Další přednášející v jednání

15 % sleva pro členy AMSP ČR

Working Together on Project_edited.jpg
Libuše Petrovic_edited.jpg
Nicole Piková 2 wide_edited.jpg

Seminář

PENÍZE ≠ SPOKOJENOST
aneb jak efektivně vést a motivovat zaměstnance

16. 5. 2024
od 10:00 - 13:00

prezenčně
METEOR Centre Office Park B
Sokolovská 100/94
(hlavní vstup do objektu METEOR z Thámova 32)
Praha 8

Co vaše zaměstnance motivuje k tomu, aby ráno přišli do práce?

Máte pocit, že jediné, na co slyší, jsou peníze? Už jste zkusili všechno, a přesto se vám nedaří je dlouhodobě motivovat? Představíme vám klíčové faktory, které ovlivňují motivaci a výkonnost vašich zaměstnanců. A prozradíme minimálně dalších 5 věcí, díky kterým budou vaši zaměstnanci spokojenější a efektivnější.

 

Přijďte se podělit o své zkušenosti, načerpat inspiraci a získat tipy, jak mít spokojený a loajální tým. Investujte váš čas do lepší budoucnosti vaší firmy a s přehledem konkurujte i korporátním velikánům.

Na co se můžete těšit:

  • Poznáte sebe jako lídra/manažera a inspirujete se těmi nejznámějšími

  • Naučíte se využívat správné styly vedení ve správných situacích

  • Porozumíte rozdílu mezi motivem a stimulem

  • Budete umět využít propojení motivace a dovedností vašich zaměstnanců

  • Uděláte si analýzu toho, jak pracujete s motivací vašich zaměstnanců

  • Budete mít možnost vzájemně sdílet vaše zkušenosti s ostatními účastníky a získat tak jiný úhel pohledu

  • Během skupinového koučinku budeme hledat možnosti aplikace nabytých informací a sdílených zkušeností ve vaší praxi

Přednášející:

Libuše Petrovic  

Vzdělávání a rozvoji dospělých se Libuše věnuje od roku 2018.

V roli lektorky se zaměřuje převážně na témata úzce spjatá s motivací, výkonností, leadershipem, time managementem a efektivní komunikací. V roli koučky provádí své klienty změnami, které mění jejich životy k lepšímu. Je také expertkou japonské filozofie IKIGAI, která lidem pomáhá najít smysl v životě a udělat ho šťastným.

Nicole Piková 

Nicole má zkušenosti s vedením lidí jak v nadnárodní společnosti, tak

v inovativním a dynamickém startupovém prostředí.

Spokojenost je téma, které ji provází již několik let. Dovedlo ji například k dobrovolnickému působení v Action for Happiness či na konferenci Happiness@work. A nakonec i ke kariéře koučky, kde svým klientům pomáhá k radostnějšímu, naplněnějšímu a spokojenějšímu osobnímu i profesnímu životu.

Snímek obrazovky 2024-04-19 135100.png

Webinář

UDRŽITELNÉ KOMERČNÍ NEMOVITOSTI, CERTIFIKACE BUDOV A MOŽNOSTI UDRŽITELNÉHO FINANCOVÁNÍ

30. 4. 2024
od 13:00 - 14:00

online

Udržitelnost nemovitostí má řadu prvků. Úroveň udržitelnosti budovy dlouhodobě ovlivňuje provoz, uživatele nemovitosti, okolní komunity apod. Souvisí také s možnostmi financování. Díky certifikacím budov a metodikám lze tuto komplexnost environmentálních a sociálních dopadů transparentně komunikovat. Přihlaste se na ESG webinář Komerční banky a zorientujte se v této oblasti

Dozvíte se:

• Jaké existují certifikace a metodiky hodnocení udržitelných budov

• Vysvětlíme principy BREEAM, CRREM, taxonomie EU, PENB a jejich význam pro financování

• Jaké jsou možnosti udržitelného financování budov

• Financování prostřednictvím zeleného úvěru v praxi

Vystoupí

• Tomáš Pospíchal, Senior konzultant, Enviros

• Tomáš Uhlíř, Ředitel Obchodní divize Čechy - Globální bankovnictví, Komerční banka

• Tomáš Procházka, Chief Financial Officer, Accolade

Děkujeme za spolupráci Komerční bance, partnerovi projektu RNE 2024

webinar-mlada-generace-v-praci-Lucka-Dalibor.png

Webinář

MÝTY O MLADÉ GENERACI V PRÁCI:
Jak jim porozumět a využít je ve svůj prospěch.

25. 4. 2024
od 14:00 - 15:30

online

O mladé generaci toho padlo už mnoho.

O tom, jak pracují a jaké jsou za nimi výsledky můžeme dlouze polemizovat. Také ale můžeme nechat odborníky, ať nám k mýtům o mladé generaci v práci řeknou něco víc.
Rozhodli jsme se pro tu druhou možnost.

 

Ve čtvrtek 25. dubna od 14 hodin proběhne webinář pod naší záštitou.
Jeho tématem je MÝTY O MLADÉ GENERACI V PRÁCI: Jak jim porozumět a využít je ve svůj prospěch.
Lucie Spáčilová z Performie a Dalibor Herbrich, zakladatel pracovního portálu QuickJOBS, prozkoumají, jak najít společnou řeč mezi mladými zaměstnanci a zaměstnavateli, kteří se už možná párkrát spálili.


Webinář probíhá ONLINE a po registraci je ZDARMA.

Návrh bez názvu (91).png

AI OPEN DAY

Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky

22. 4. 2024

prezenčně

AMSP ČR a EDIH při ČVÚT vás zveme na interaktivní workshop spojeny s networkingem a prohlídkou pracoviště RICASIP. 

Součástí akce je i prohlídka RICAIP Testbedu pro Průmyslu 4.0 při CIIRC ČVUT. 

Účast na akci je zdarmaTermín uzávěrky přihlášek je 18. 4. 2024. Kapacita workshopu je omezená, Vaši registraci potvrdíme e-mailem. Registrační formulář je k dispozici zde!

Video Game_edited.jpg

Konference

RADEŠÍN 2024: Kybernetická bezpečnost v praxi

18. 4. 2024
od 9:00

prezenčně
  • 360° kybernetická bezpečnost 

  • pro podniky, instituce a státní správu

  • pohledem bezpečnostních expertů, analytiků a specialistů na legislativu

  • techniky hackerů, účinná opatření ochrany a prevence kybernetických hrozeb 

  • Směrnice NIS2 a nový Zákon o kybernetické bezpečnosti v praxi

DSC04072 (kopie)_edited.jpg

Webinář

Poznejte hodnotu své firmy - jednoduše, srozumitelně, prakticky, online

18. 4. 2024
od 14:00 - 15:30

online

Jste malá nebo střední firma a zvažujete prodeji svého podniku? Chcete zvýšit hodnotu vlastní firmy? Nebo jste jenom zvědaví a řešíte otázku: Jakou hodnotu má můj podnik? 

Potřebujete znát ocenění firmy z důvodu nástupnictví?

Chcete mít podklady pro potenciální investory?

Proč je dobré znát hodnotu firmy?

 

Oceňování hodnoty podniku nemusí být zdlouhavý proces.

Přihlaste se na webinář, kde získáte podněty a možnosti, jak získat relevantní informace a k čemu všemu vám poslouží.

 

Z webináře si posluchači odnesou základní porozumění oceňování MSP.
Účastníci se dozví, jak se určuje hodnota podniku, a pochopí klíčové faktory, které ovlivňují oceňování MSP.
Metodiky a přístupy k oceňování: Představení různých metod oceňování používaných v praxi.
A také tipy pro zvýšení hodnoty podniku.

Ing. Josef Krejčí vystudoval Hochschule Zittau/Görlitz - Dipl.-Wirtsch.-Ing.(FH) – ekonomika / strojírenství / energetika a pokračoval dále na soukromé vysoké škole ekonomických studií,  Czech Combat Academy o.s., VŠE v Praze a VUT v Brně a další. 

Avšak nejvíce své znalosti opírá o praktické zkušenosti a jeho motto je: "Každý by měl znát hodnotu svojí firmy." 

Conference_edited.jpg

Konference

JAK VYUŽÍT TECHNOLOGICKÉ NOVINKY PRO EFEKTIVNÍ PODNIKÁNÍ?

11. 4. 2024

prezenčně

Jak mohou podniky využít nové technologie a trendy k optimalizaci své energetické spotřeby a snížení nákladů?

Jak mohou podniky využít moderní technologie a koncepty pro snížení spotřeby energie ve svých provozovnách?

Proč to o sobě dát vědět – návaznost na ESG a cirkulární ekonomiku. Aktuální trendy – elektromobilita, obnovitelné zdroje energie, udržitelné podnikání a další.

Zahrneme příklady konkrétních inovací a úspěšných příběhů.

Semináře 24.png

Seminář

VYŠŠÍ ZISKY DÍKY TELEFONOVÁNÍ

14. 3. 2024
14:00

prezenčně
METEOR Centre Office Park B
Sokolovská 100/94
(hlavní vstup do objektu METEOR z Thámova 32)
Praha 8

Co více se dozvíte:

  • Telefonické oslovení stávajících, avšak neaktivních klientů. Sjednání co nejvyššího počtu osobních/online schůzek.

  • Praktické ukázky telefonických hovorů.

  • Telefonování jako nejrychlejší způsob, jak zvýšit obchodní příležitosti a tím i zisk společnosti. 

 

Přednášející z Telefonická komunikace s. r. o.:

  • Claudie Paldusová, majitelka společnosti a trenérka obchodních dovedností

  • Jarmila Beránková, trenérka telefonických dovedností se zaměřením na typologii osobností

 

Program:

  1. Teoretická část typologie osobnosti

  2. Uvedení typologie osobnosti do praxe

  3. Identifikace relevantního leadu/kontaktu

  4. Strategie a techniky oslovení požadovaného leadu/kontaktu

  5. Efektivní reaktivace kontaktů ze CRM nebo z jiného zdroje (např. z interních záznamů - tabulek)

  6. Postoj v komunikaci a empatický přístup

  7. Přístup v určitých fázích hovoru

  8. Účinné způsoby sjednání obchodního setkání

Seminář je připravený ve spolupráci s Telefonická komunikace s. r. o.

Návrh bez názvu (69).jpg

Webinář

Jak si udržet loajální zaměstnance?

13. 3. 2024
od 10:30 - 12:30

online

Seminář se zaměřuje na posilování loajality zaměstnanců s cílem snižování fluktuace, dosahování nadprůměrných výsledků organizace. Toho lze docílit prostřednictvím konkurenční výhody v podobě skutečně motivovaných zaměstnanců.

 

Webinář je určen pro majitele a manažery malých a středních podniků, HR manažery a týmové lídry. Obsahem webináře bude přenos know-how z oblasti motivační diagnostiky, výměna zkušeností a konkrétní příklady z praxe.

 

Radovan Kožíšek má přístup ke klientům založený na znalostech fungování mozku doplněném kromě dlouholeté manažerské praxe také o principy tzv. results koučinku získaného oficiálním vzděláním zastřešeným českou pobočkou Neuroleadership Institutu.

Je stoupencem pozitivního přístupu a soustředění se na silné stránky. Mj. také působí na Mendelově univerzitě v Brně jako akademický pracovník - odborný asistent - Ústav managementu.

Business Meeting_edited.jpg
MP_portrét_edited.jpg
Magdaléna Prunerová
KL_portret_edited.jpg
Kateřina Lorencová

Seminář

Jste připraveni na ESG? 

6. 3. 2024
10:00 - 14:00

prezenčně
AMSP ČR-Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR
METEOR Centre Office Park B
Sokolovská 100/94, Praha 8
(hlavní vstup do objektu METEOR z Thámova 32)

​Téma ESG je součástí již všech dodavatelsko odběratelských řetězců. Nás se téma může týkat okrajově, a přesto pojďme otevřít diskuzi a získat podněty z praxe ostatních. Kdo je připraven není překvapen!

 

Co si odnesete:

  • Rozšířené pochopení ESG a jeho významu

  • Strategie pro malé a střední podniky

  • Praktické know-how a konkrétní nápady

Seminářem nás provedou:

Magdaléna Prunerová

  • Má více než 25 let zkušeností v oboru vzdělávání, systemickém přístupu k rozvoji a strategickém rozvoji personálních zdrojů

  • Věnuje se edukaci a osvětě v oblastech cirkulárního a pro-udržitelného mindsetu v businessu

  • K jejím oblíbeným tématům patří leadership, osobní management, interní komunikace, koncept ESG a urban farming

Kateřina Lorencová

  • Má zkušenosti z mezinárodní startupové scény se zaměřením na podnikání s přesahem

  • Na pozici juniorního konzultanta se věnuje LCA (hodnocení životního cyklu výrobků) a výpočtu CFP (uhlíkové stopy produktu)

  • V rámci spoluprací a projektů se podílí na osvětě o udržitelnosti

Seminář se koná ve spolupráci s MgCGroup

Snímek obrazovky 2024-02-07 111129.png

Univerzitní platforma

BUDOUCNOST ESG:
SETKÁNÍ HR MANAŽERŮ A KARIERNÍCH MANAŽERŮ A KARIERNÍCH PORADCŮ ŠKOL 

21. 2. 2024
9:30 - 12:00

prezenčně

Jaké jsou budoucí profese v oblasti ESG a jak se na ně připravit?
Diskuze mezi HR manažery a kariérními poradci.  Kde jsme, co víme, co potřebujeme, jaké jsou aktuální dostupné zdroje?

 

Propojení potřeb HR firem s rozvojem v rámci škol;

Vytvořit komunitu sdílející podněty a zdroje v oblasti vzdělávání zaměstnanců, učitelů i studentů;

K registraci k názvu firmy prosíme do závorky (AMSP).

Setkání Univerzitní a středoškolské platformy AMSP ČR se koná ve spolupráci s MgCGroup a ČZÚ

248.png

Webinář 

NOVELA ZÁKONA O ZAMĚSTNANOSTI.

16. 2. 2024
10:00 - 11:00

online

Co se dozvíte:

Zákon o zaměstnanosti je v platnosti od 1. 1. 2024 a přináší zásadní změny.

Nenechte si tedy ujít náš webinář na toto téma dne 16. 2. 2024 v 10:00, kde vás provedeme těmi nejzásadnějšími změnami, o kterých byste měli vědět! 

Jako například:

  • možnost ztráty živnostenského oprávnění až na 2 roky za umožnění výkonu nelegální práce, nebo zastřeného zprostředkování zaměstnání či jeho umožnění

  • co všechno můžete chtít po svých dodavatelích s ohledem na GDPR a kontrola dodavatelského portfolia

  • změny v jednostranném ukončování dočasně přidělených zaměstnanců, kdy od ledna nově platí 14ti denní lhůta od doručení zaměstnanci (jak to bude ve ZD, při hrubém porušení, jaká jsou pravidla pro smlouvy uzavřené do konce roku 2023 atd.) a mnohem více

Webinář se uskuteční se uskuteční ve spolupráci s  HOFMANN Personal

bottom of page